Laat de kinderen tot mij komen

“Laat de kinderen tot Mij komen”. Jezus heeft ons duidelijk gezegd dat kinderen heel bijzonder zijn. Als katholieke ouder doe je je best om je kind kennis te laten maken met deze grote Vriend voor het leven.

Kids 1Kinderen hebben vriendjes en vriendinnetjes om het geloof mee te vieren

Het is heel waardevol als je kind niet alleen staat in vriendschap met Jezus. Dat hij vriendjes of vriendinnetjes krijgt die dezelfde grote Vriend hebben. Dat ze nu samen over Hem kunnen leren, en later samen kunnen praten over de wonderen, moeiten, obstakels et cetera die ze in die Vriendschap tegenkomen.

Ouders organiseren leuke activiteiten voor kinderen

De Lodewijkkerk vindt het belangrijk dat kinderen volop de kans krijgen om hun band met God te ontwikkelen. Dat ouders elkaar onderling gemakkelijk kunnen opzoeken. Er volop gelegenheid is voor de kinderen om vriendschap met elkaar op te bouwen. Regelmatig organiseren ouders dan ook activiteiten om het gezinsleven van katholieke ouders te ondersteunen en nog meer glans te geven. Denk aan activiteiten voor de kinderen, voor de kinderen met hun ouders, voor alleen de ouders.

Meer informatie op onze website:

links

Intressante sites Leiden

Nieuwe bewegingen

• Comunione e Liberazione (CL) - Voor info in Nederland mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (bijeenkomsten zijn in de pastorie v.d. St.Josephkerk)
  • Opus Dei (bijeenkomsten in de pastorie v.d. H.Lodewijkkerk)

Intressante sites (Inter)nationaal

Hoe vind je God?

JP2 Stichting

Wat wil God van mij?

Twitteren met God

RK-evangelisatie

Vaticaan

RK-Documenten

Youtube kanalen

Lodewijk Parochie

Katholiek Alpha Centrum

Father Roderick Vonhögen

Rome Reports

beheer- en pastoraatsgroep Heilige LODEWIJKkerk

LodewijkRaad1vlnr: Anne-Marijn Beenakker-Tax, Jan van Noort, Jan Harmsen, Willem Bakermans, Eliza Oudshoorn, Ruud Stuurman - Penningmeester Marek Veselka staat niet op de foto

Pastoraatsgroep (gemeenschaps opbouw - liturgie - jongeren - catechese)
Anne-Marijn Beenakker-Tax
Eliza Oudshoorn
Willem Bakermans

Beheergroep (financiën - gebouwen)
Marek Veselka
Jan van Noort
Ruud Stuurman

Pastoor Smith

Adviseur
Jan Dingjan

Postadres:

Steenschuur 19 2311 ES Leiden

Telefoon:
071 513 0700

Heilige Lodewijkkerk
(onderdeel van de Heilige Petrus en Paulus parochie - Leiden)

Steenschuur 19
2311 ES Leiden

ING Bank: NL83INGB0000607298
Rabobank: NL93RABO0335522351
t.n.v. HHPP Lodewijk Leiden

JHS3Pastoor: J.H. Smith
071 513 0700

Alleen in zeer dringende gevallen kunt u bellen naar de contactpersoon 06-23752674 deze zal dan contact opnemen met pastoor Smith

Gegevens van de Lodewijkraad vindt u HIER

Mis-Intenties

U kunt uw mis-intenties opgeven door een mailtje te sturen of een briefje naar ons postadres (zie hieronder). U mag natuurlijk ook de koster aanspreken.
Vermeld u altijd duidelijk de datum en de intentie.

De richtprijs voor het stipemdium is 10 euro, maar het spreekt voor zich dat materiele zorgen geen belemmering mogen zijn om een mis-intentie aan te vragen.
Meer uitleg over mis-intenties vind u hieronder.

De luisteraars van Radio Maria kunnen ook mis-intenties opgeven voor de vieringen van vrijdag en zaterdag, welke worden uitgezonden. Geeft u ook hier tijdig de datum en intentie door in principe kunt de H.Mis met ons meevieren iedere vrijdag om 19u en zaterdag om 9.30u met uitzondering van enkele speciale dagen.

Steenschuur 19
2311 ES Leiden